حال و هوای دانش آموزان مدرسه هدایت

تهران (پانا) - دبیرستان هدایت در منطقه۷ تهران هم مانند سایر مدارس شهر تهران بازگشایی شد و دانش آموزان از این بازگشایی استقبال کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حال و هوای دانش آموزان مدرسه هدایت

تعداد کمتری از دانش آموزان ماسک و دستکش نداشتند و این نشان می دهد دانش آموزان نگران هستند که مبتلا به این ویروس نشوند. دانش آموزان بعد از ۸۱ روز و برای سومین روز به مدرسه رفتند. اکثر دانش آموزان از بازگشایی مدارس راضی بودند. به گفته آنها این بازگشایی موجب شد اشکالات آنها بر طرف شود.
علیرضا توانگری، دانش آموز پایه هشتم به پانا گفت: در این شرایط که مدارس به دلیل رفع اشکال از دانش آموزان باز شده به مدرسه می آییم تا اشکالات مان بر طرف شود.
همچنین علی زندی، دانش آموز پایه هشتم مدرسه هدایت به پانا گفت: در کلاس ها حضور پیدا کردم تا هم اشکالات درسی ام برطرف شود و هم درس هایی که یاد می گیرم را به دوستان دیگرم منتقل کنم.
جابر عمرانی، مدیر دبیرستان هدایت نیز گفت: دانش آموزان باید تمامی این موارد را رعایت کنند تا خودشان و خانواده شان به این ویروس مبتلا نشوند. در این روزها چشم انتظار دیدار دانش آموزانم هستم و امیدوارم زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شود.
وی گفت: انشالله دانش آموزان در این دورانی که در خانه هستند درسهای ‌شان را بخوانند که امتحانات را به خوبی و با نمره بالا به ثمر برسانند.

*سید امیر عماد منتصر، خبرنگار دانش آموز منطقه۷
*عکاس: امیررضا متولی زاده، خبرنگار دانش آموز منطقه۷

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار