مربیان، مدرسان و اعضای پیشتازان در هرمزگان با جدیت در حال تولید محتوا هستند

هرمزگان(پانا)- سازمان دانش آموزی هرمزگان با همکاری مربیان،مدرسان، پبشتازان و اعضای پانا و مجلس دانش آموزی با جدبت و حساسیت موضوع تولید بسته تربیتی پیشتازان، پانا و مجلس دانش آموزی را پیگیری می نماید.

کد مطلب: ۱۰۷۴۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مربیان، مدرسان و اعضای پیشتازان در هرمزگان با جدیت در حال تولید محتوا هستند

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی صبح امروز درگفتگو با پانا گفت: پس از دریافت شیوه نامه تولید محتوا از طریق فضای مجازی جلسات متعددی با مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان برگزار و به سئوالات و ابهامات پاسخ لازم داده شد.

وی درادامه افزود: هم اکنون در۲۲ منطقه و شهرستان این استان کمیته تولید محتوا تشکیل و با جدیت وحساسیت بسیار خوبی به تولید بسته تربیتی می پردارند و بیش از ۲۸۸ مورد محتوا با موضوعات مندرج درشیوه نامه تولیدو به سازمان دانش آموزی ارسال شده که بیش از ۲۵۶ مورد از تولیدات رسیده به این سازمان به دبیرخانه های ۹ گانه جشنواره ارسال شد که برخی نیز در کانال شاد در سازمان دانش آموزی بارگزاری شده است.

خرامیده در پایان تاکید کرد: مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها ومناطق بر دو موضوع مهم توجه داشته باشند یکی فیلم هایی که تولید و ارسال می نمایید از کیفیت خوب و مناسبی برخوردار باشد و موضوع دوم درخصوص کیفیت صدا دقت بیشتری بعمل آید.

وی همچنین از مسئولین شهرستان ها و مناطق، مربیان، مدرسان و دانش آموزان که با جدیت پیگیر تولید محتوا هستند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار