تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری در منطقه1 تهران

تهران(پانا)- صادق صادق پور؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه1 به منظور نوآوری در حیطه های آموزشی، پرورشی، مدیریتی و فضای مجازی، کمیته خلاقیت و نوآوری آموزش و پرورش منطقه 1 را تشکیل داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری در منطقه1 تهران

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1؛ به منظور نوآوری در حیطه های آموزشی، پرورشی، مدیریتی و فضای مجازی، اولین کمیته خلاقیت و نوآوری آموزش و پرورش منطقه 1 را تشکیل داد.

در این کمیته که اعضای مدعو آن فراخور نیاز و مباحث مورد بررسی، انتخاب و دعوت می شوند، پیرامون مسائل متعددی از جمله مدیریت شایسته فضای مجازی در حیطه آموزشی و پرورشی و نیز سایر راهکارهای خلاقانه برای افزایش بهره وری در اداره و مدارس آموزش و پرورش منطقه1 بحث و تبادل نظر می شود.

صادق پور در نخستین جلسه این کمیته، که فاضل، مشاور مدیر منطقه نیز به صورت افتخاری در آن حضور داشت، بر ساماندهی گروه های متعدد مجازی که مدیران مدارس منطقه در آن عضویت دارند و نیز تقویت احساس شادمانی در میان کارمندان تاکید کرد.

صادق پور افزود: هر چه کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه شاد و پرانرژی تر باشند، مدارس شادتر و پویاتری خواهیم داشت. بسیاری از رفتارهای اداری و سازمانی ما در مجموعه مدیریت منطقه، الگو قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار