در بردخون

بازگشایی مدارس بردخون

بردخون،بوشهر(پانا)_مدارس بردخون بازگشایی شد .

کد مطلب: ۱۰۷۴۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس بردخون

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در بازدید از دبیرستان شهید بردستانی بردخون اظهار کرد : فرهنگیان منطقه بردخون از ابتدای شیوع ویروس کرونا مانند گذشته فعالیت های خود را بر اساس برنامه ریزی انجام داده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: معلمان هیچگاه از وظیفه معلمی خود غفلت نکرده اند و در همه شرایط نسبت به رسالت خود پایبند هستند و هیچ اتفاق و حادثه ای نمی تواند آنان را از این مسیر بازدارد.

محمودی اضافه کرد: پس از اعلام مراجع ذیصلاح و بر اساس دستور وزارت آموزش و پرورش، مدیران مدارس نسبت به ایجاد زمینه حضور دانش آموزان در کلاس های درس اقدام کردند و مدارس از 27 اردیبهشت مقدمات تشکیل کلاس ها را فراهم کردند.

وی ادامه داد: کلاس های درس برای دانش آموزانی که خواستار رفع اشکال بودند با حضور معلمان و دبیران تشکیل و فرایند آموزش آغاز شد و الحمدالله مدارس با رعایت همه پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت هستند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: تلاش شده کلاس های درس ضدعفونی و گندزدایی شود وهمکاران با رعایت کامل بهداشت در کلاس های درس حاضر شوند.

محمودی از ایثار همه فرهنگیان در چندماه گذشته تقدیر کرد و گفت: معلمان و دانش آموزان نیز همراه با سایر اقشار در کمک به مردم تلاش کرده اند و همواره در صحنه حضور داشته اند.

در این بازدید که تعدادی از کارشناسان اداری نیز حضور داشتند، مدیر و دبیران مدرسه پیرامون استقبال و چگونگی تدریس دروس توضیحاتی ارائه دادند.

مدارس منطقه بردخون همزمان با سراسر کشور در 27 اردیبهشت ماه بازگشایی شد و دانش آموزان به صورت اختیاری برای رفع اشکال در کلاس های درس حاضر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار