اختصاص 2 میلیارد ریال برای ضدعفونی حوزه های امتحانی قزوین

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اختصاص اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال برای ضدعفونی حوزه های امتحانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 2 میلیارد ریال برای ضدعفونی حوزه های امتحانی قزوین

دکتر حسنعلی اصغری در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش از اختصاص اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال جهت ضدعفونی حوزه های امتحانی طبق پروتکل های بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: با تصمیمات ستاد کرونای استان تمامی سالن های ورزشی اداره کل تربیت بدنی برای برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در اختیار قرار خواهد گرفت.

او هدایت تحصیلی را به عنوان شناسایی استعدادهای دانش آموزان مفید و مهم عنوان و بیان کرد: منظور از هدایت تحصیلی راهنمایی دانش آموزان در تعیین استعدادهای آنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه یکی از دغدغه های نظام آموزشی هدایت در مسیر انتخاب رشته و آینده شغلی دانش آموزان است، اظهار کرد: آموزش و پرورش تلاش برای شکوفایی استعداد‌ها و تقویت جنبه‌های بدیع هر دانش آموز و شکوفایی استعداد‌های خاص آن‌ها در انتخاب رشته است.

او آموزش و پرورش را یک نهاد اجتماعی گسترده عنوان کرد و افزود:آموزش و پرورش بدلیل فعالیت های چند سویه نیازمند تعامل موثر و مستمر با تمامی دستگاه ها در استان است و به همین علت باید مظهر تفکر جمعی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار