انجام عملیات عمرانی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش گناباد

گناباد (پانا) - شورای ورزشی فرهنگیان گناباد با حضور عوامل اجرایی مجموعه ورزشی و مسولین این شورا در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
انجام عملیات عمرانی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش  گناباد

حسین احمدی، مدیر آموزش و پرورش گناباد در این جلسه گفت: در سال تحصیلی جاری این مدیریت مسابقات متنوعی برای فرهنگیان عزیز تدارک دیده و اجرا کرده است.

او افزود: میزبانی از مسابقات فرهنگیان منطقه ای استان که در بهمن ماه برگزار شد یکی از برنامه های موفق ورزشی فرهنگیان در گناباد بود

‌مجید فدوی، معاون پرورشی و تربیت بدنی گناباد اظهار کرد: در ۵ سالن ورزشی تحت نظر این مدیریت، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، ایزوگام، رنگ‌آمیزی، بهسازی کفپوش، نصب دروازه و غیره انجام شده است.

او ادامه داد: تعویض سقف کاذب و سیستم روشنایی استخر، تعویض در و نصب قفل لیزری رختکن، بهسازی ورودی و جایگاه تماشاگران سالن چندمنظوره، بهسازی موتورخانه، تعمیر کفپوش، حفر چاه، تعویض کامل سرویس های بهداشتی، ایزوگام سالن ورزشی و استخر، نهال کاری و کاشت ۲۰۰ نهال گل محمدی از مهمترین اقدامات در ایام تعطیلات بود که قبل از این نیز الکترونیکی کردن بلیت مجموعه آبی با مساعدت مدیریت، معاونین و کارشناسان اجرایی با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال انجام شده است.

فدوی افزود: در آینده نزدیک با همراهی اداره کل نوسازی استان در مجموعه استخر شهید رجایی نیز تعمیرات و بهسازی به انجام خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار