کشف 30 هزار لیتر مشتقات نفتی قاچاق درخرامه

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی خرامه از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق و کشف 30 هزار لیتر مشتقات نفتی دپو شده در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالرسول جوکار، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران با اقدامات فنی و تخصصی از دپو مقادیری سوخت قاچاق در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
جوکار افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی و صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند میزان 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع ترکیبات مشتقات نفتی کشف کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه مالک آن برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
او با بیان اینکه مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی یکی از اولویت‌های پلیس در سال جاری است، از همکاری مردم با نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم اقتصادی قدردانی کرد و از آنان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار