معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری حوزه‌های علمیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

برگزاری مجازی مسابقات قرآن، عترت و نماز تبلور استفاده از فرصت‌ها در شرایط خاص است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری حوزه‌های علمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه برگزاری مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز ضمن اشاره به اینکه «هیچ فعالیتی در عرصه‌های تربیتی تعطیل بردار نیست» این مسابقات را اتفاقی ارزشمند در راه اعتلای آموزه‌های دینی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجازی مسابقات قرآن، عترت و نماز تبلور استفاده از فرصت‌ها در شرایط خاص است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری حوزه‌های علمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه کارشناسان قرآن، عترت و نماز اداره کل و مناطق در برگزاری منظم این مسابقات اظهار کرد: انسان به عنوان اشرف مخلوقات همواره در معرض ابتلاء و آزمون‌های الهی بوده و هست، و یقینا خداوند متعال ظرفیت مواجه با هرگونه آزمایشی را هم به انسان داده، مهم این است که انسان کدام وجه از ابعاد وجودی خود را آشکار نماید، باید فرصت‌ها را ابتلائات الهی در نظر گرفت و از آنها در مسیر درست بهره مند شد.

او در ادامه برگزاری مجازی مسابقات فرهنگیان و دانش‌آموزان را در ماه مبارک رمضان و در شرایط فعلی جامعه و نیز محدودیتهای آن، یکی از موهبات الهی عنوان کرد که فعالان قرآن، نماز و عترت با تلاش در برگزاری آن خود را در معرض این آزمون قرار دادند که امیدواریم در روزهای آتی برکات آن شامل جامعه دانش‌آموزی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران واقع گردد.

هاشمی ابراز امیدواری کرد: با انعکاس اخبار این حرکت جهادی در پورتال ادارات مناطق بتوان در ترویج فرهنگ ناب قرآنی قدمی هرچند کوچک برداشت.

در این مسابقات 2500 دانش آموز و فرهنگی در سیزده رشته بصورت مجازی به رقابت پرداختند که برگزیدگان آن به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار