تجلیل از مسئولان روابط عمومی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان اصفهان

اصفهان (پانا) - آیین تجلیل از مسئولان روابط عمومی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با حضور مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و در راستای قدردانی از زحمات مدافعان تلاشگر و خدوم سلامت از وی نیز تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مسئولان روابط عمومی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان اصفهان

در آیین تجلیل از روابط عمومی های پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به نمایندگی از مدافعان سلامت و در راستای تقدیر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در مقابله با کرونا از مدیر کل روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان نیز تقدیر به عمل آمد.

شهرام عروف زاد مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در این آیین ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های مدافعان سلامت(پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان) گفت: مجموعه مسئولین و کارکنان دانشگاه فرهنگیان قدردان زحمات مدافعان سلامت هستند و امروز به نمایندگی از تلاشگران خط مقدم مبارزه با کرونا در خدمت مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان هستیم تا از این مدیر روابط عمومی و پزشک هم به جهت فعالیت در روابط عمومی و اطلاع رسانی روشن، شفاف، ایجاد آرامش روانی و تنویر افکار عمومی در خصوص شیوع ویروس کرونا تقدیر کنیم و هم به نمایندگی از مدافعان سلامت با تجلیل از ایشان به عنوان پزشک زحمات تمام عوامل محترم بهداشت و درمان را در راه مقابله با ویروس کرونا ارج بنهیم و از ایشان می خواهیم پیام قدردانی و تشکر صمیمانه ما را خدمت تمام عوامل و کارد بهداشت و درمان ابلاغ کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: روابط عمومی یک عنصر محرک، تقویت کننده وآگاهی بخش است. روابط عمومی یک محرک است برای بالابردن تعهد سازمانی و یک عنصر قوی در ارزیابی سازمان و تقویت کننده برنامه ها و سیاستگذاری ها است.ع

روف زاد گفت: فعالیت روابط عمومی در دو بخش درون سازمان و برون سازمان مشهود است، با انعکاس مطلوب رویداد ها شکل و ساختار سازمان را نظم می دهد و همچنین نگرش و ذهن مخاطبان بیرونی را در خصوص سازمان روشن و شفاف می کند.

وی در پایان با تشکر از زحمات و اقدامات روابط عمومی ها در دانشگاه فرهنگیان، پردیس ها و مراکز بیان کرد: روابط عمومی نقش های متفاوتی دارد از اطلاع رسانی گرفته تا مسئولیت های اجتماعی، سلامت ، محرک در جهش تولید و سواد رسانه از نقش های روابط عمومی است و در شرایط کنونی کرونا نقش مسئولیت های اجتماعی و ارتقاء آگاهی ها در حوزه سلامت بسیار آشکارتر است.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در این جلسه ضمن تشکر از دعوت دانشگاه فرهنگیان گفت: روابط عمومی یکی از گرایش های مهم در علوم انسانی است، سال هاست در علوم انسانی که بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است ضعف داریم و به همین جهت در روابط عمومی هم دارای ضعف هایی هستیم که نیاز به مطالعه و پژوهش برای رفع این کاستی ها داریم.

آرش نجیمی با اشاره به شرایط استان به جهت کرونا عنوان کرد: بنده عنوان فرصت کرونا را تلنگر کرونا تغییر می دهم. این تلنگر به ما می گوید باید در همه بخش ها تجدید نظر کنیم از ارتباطات اجتماعی تا اطلاع رسانی و آموزش، اعتماد عمومی بسیار مهم است و وقتی از دست برود حاصل شدن آن دشوار است. با اطلاع رسانی شفاف و بیان حقایق در خصوص کرونا و آمارهای معتبر مشاهده شد که اعتماد عمومی کامل جلب شد و مردم کشور از رسانه ملی و رسانه های داخلی اخبار کرونا را دنبال می کنند و به آن اعتماد دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: در شرایط کرونا، همدلی و همراهی دستگاه ها و مردم عزیز استان بسیار عالی بود و این ویروس باعث تقویت همدلی و همراهی مردم شد. اگر مقایسه کنیم وضعیت کشور ایران را با کشور های پیشرفته و توسعه یافته کاملا مشخص است که شرایط ما بهتر است اما این به معنای عادی شدن شرایط نیست و این تفکر که حساسیت ها از بین رفته و همه چیز عادی است خطرناک است.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: همه مجموعه ها باید به فکر دوران پسا کرونا باشند و برای آن برنامه ریزی کنند فرهنگ زندگی با کرونا باید ترویج شود، رعایت پروتکل ها باید نهادینه شود با تلنگر کرونا ضمن اینکه باید در اطلاع رسانی و روابط عمومی تجدید نظر کنیم باید در همه جنبه ها نیز تجدید نظر کنیم و راهبرد های جدید تعریف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار