برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - هفتاد و پنجمین جلسه سال سوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اسلامشهر با حضور شهردار و اعضای شورا در سالن جلسات شورای شهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر اسلامشهر

در این جلسه مصطفی سالاریان رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در سخنانی با گرامی داشت روز قدس و محکوم کردن اعمال رژیم اشغالگر صهیونیست، سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و عید سعید فطر از اعضای شورا خواست در رابطه با مسائل شهری قبل از ورود به بخش دستور جلسه، مطالب خود را بیان کنند.

پس از ارائه موارد مهم موضوعات شهری، حسین طلا، شهردار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: شهردار در انجام امور، تصدی گر خوبی نیست و ضرورت حضور بخش خصوصی را در این مورد متذکر شد و افزود: با توجه با بازنشستگی 230 نفر از نیروهای شهرداری اسلامشهر در انجام برنامه ها و تعهدات می بایست با دقت عمل کرد.

طلا، در مورد بوی نامطبوع فاضلاب در شهرک واوان اسلامشهر نیز گفت: در طول فصل تابستان با ماندگی آب شرایط فاضلاب مشکل پیدا می کند که در این زمینه، اقدامات اجرایی جهت حل را مسئله عنوان کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به ایجاد بندر خشک در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: راه آهن جمهوری اسلامی هنوز به تعهدات خود در بخش عبور مردم اسلامشهر در کنار خطوط راه آهن اقدام نکرده و آزاد سازی زمین ها برای احداث تأسیسات بندر خشک نیز باید با رعایت موارد قانونی اجرا شود.

سپس اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر وارد دستور جلسه شدند و مواردی از موضوعات شهری را مورد بررسی و تصویب قرار دادند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار