قلع و قمع 84 هزار مترمربع از اراضی ملی تصرفی در جنگل شدید سروستان

شیراز(پانا) - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان از رفع تصرف 84 هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه جنگل شدید در یک عملیات سخت و طاقت فرسا از دست زمین خواران خبر داد و گفت این زمین‌ها به بیت المال بازگشت داده شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
قلع و قمع 84 هزار مترمربع از اراضی ملی تصرفی در جنگل شدید سروستان

به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی سروستان، سید مجتبی شریفی سعدی امروز به خبرنگاران گفت: با هماهنگی صورت گرفته با دادستان محترم عمومی، انقلاب شهرستان سروستان، همکاری فرماندهی محترم انتظامی و با حکم قطعی مرجع قضایی، درختان کاشته شده در اراضی ملی منطقه جنگل شدید، قلع و قمع و این اراضی به بیت المال بازگشت داده شد.

او با هشدار به کسانی که به صورت غیر مجاز اقدام به دست‌اندازی به منابع طبیعی می‌کنند، افزود: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد کرده و در این خصوص کوچکترین چشم پوشی نخواهند داشت.

او با تاکید بر اینکه با متخلفین عرصه‌های منابع طبیعی به شدت برخورد می‌شود اضافه کرد: متخلفان بدانند که تخلف آنان از چشم ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی پنهان نمانده و در فرصت مناسب تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان در پایان ضمن تشکر از دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و شهرداری سروستان از همه مردم، مرتع‌داران، بهره‌برداران و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی از طریق تماس با شماره 1504 یگان امداد جنگل و مرتع مراتب را اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار