رییس کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد :

پرونده های مهم و خاص جریانی، خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای مدیران دادگستری استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از اجرای کامل و دقیق سیاستهای قوه قضاییه در استان در سال 99 خبر داد و گفت اجرای دستوالعمل ها و بخشنامه های قوه قضاییه در استان بایستی مورد اهتمام جدی کلیه روسا و دادستانهای حوزه های قضایی قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پرونده های مهم و خاص  جریانی، خارج از نوبت مورد  رسیدگی  قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دادستانی زنجان، برنامه های ده گانه تدوین شده در مجموعه دستگاه قضایی استان برای سال 99 است که در واقع این برنامه ها در دل برنامه های اعلامی قوه قضاییه قرار دارد و برگرفته از تجربیات سنوات گذشته بوده که برای رصد اجرای این برنامه ها، «احدی» از معاونین رییس کل مأمور شده است.

رییس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در کلیه حوزه های قضایی استان بصورت مجازی ادامه داد: روسا و دادستانهای حوزه های قضایی، بسترسازی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر جشن گلریزان را ایجاد کنند.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: موضوع استخراج و رسیدگی به پرونده های مهم و خاص جریانی در کلیه حوزه های قضایی بایستی با قوت بیشتر در دستور کار قرار بگیرد و انتظار این است روسا و دادستانها اینگونه پرونده ها را بصورت خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار دهند و اگر در این راستان موانعی وجود داشته باشد با مرکز استان در میان بگذارند.

عالیترین مقام قضایی استان با اشاره به سفر ریاست قوه قضاییه و معاونین در شهریور ماه 98 به استان زنجان اظهار کرد: در این سفر با توجه به اعزام معاونین رییس قوه قضاییه به حوزه های قضایی و اعلام عیوب و نواقصات، بلافاصله اقدامات و پیگیریهای لازم برای رفع نواقص به‌عمل آمد که در این راستا 85 درصد عیوب و نواقصات برطرف شده و تلاش بر این است تا پایان خرداد ماه به 100 درصد برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار