معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

توزیع رایگان 11 هزار جلد کتاب هدایت تحصیلی بین دانش آموزان متوسطه اول سمنان

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی استان سمنان از توزیع 11 هزارجلد کتاب طراحی مسیر زندگی (ویژه هدایت تحصیلی) در بین دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم خبر داد و گفت هدایت تحصیلی درست بدون تردید، نقش بسزایی در آینده تحصیلی و شغلی افراد دارد و انتخاب درست باعث موفقیت تحصیلی، رضایت شغلی، پیشرفت در کار، کسب در آمد، لذت و رضایت از زندگی و موفقیت های اجتماعی می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع رایگان 11 هزار جلد کتاب هدایت تحصیلی بین دانش آموزان متوسطه اول سمنان

به گزارش اداره اموزش و پرورش اسلتان سمنان، علی اکبر عرب خراسانی خاطرنشان کرد: از آنجایی که مسئولیت اصلی انتخاب رشته برعهده دانش آموز است، مشاور، والدین، معلمان و سایر افراد، نقش راهنما را دارند. بنابراین بهتر است دانش آموزان، با افزایش آگاهی و جمع آوری اطلاعات هرچه بیشتر در شناخت از خود و رشته های تحصیلی و انتخاب مسیر دقت کنند.

وی ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی، در راستای توانمندسازی، دانش افزایی و ارائه آموزش های لازم در خصوص فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان و خانواده های آنها، اقدام به توزیع کتاب طراحی مسیر زندگی (ویژه هدایت تحصیلی) در بین دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم استان به صورت رایگان کرده است که محتوای این کتاب کلیه مسیر و فرایند انتخاب رشته پایه نهم را در اختیار دانش آموزان و خانواده های آنها قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار