مشارکت داوطلبانه جمعی از مدیران و کارکنان استانداری گیلان در رزمایش مساوات

رشت (پانا) - معاونان استاندار، جمعی از مدیران و کارکنان ستادی استانداری گیلان، مشارکتی داوطلبانه در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه داشته و بخشی از حقوق ماهیانه خود را به این اقدام خداپسندانه اختصاص دادند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت داوطلبانه جمعی از مدیران و کارکنان استانداری گیلان در رزمایش مساوات

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان در این خصوص اظهار کرد: در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب معاونان استاندار، جمعی از مدیران و کارکنان ستادی استانداری در اقدامی داوطلبانه، بخشی از حقوق ماهیانه خود را به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اختصاص دادند.

وی مشارکت مدیران و کارکنان در برنامه‌های نوع‌دوستانه و پیشآمدهای ناگوار را الگویی برای تشویق و ترغیب آحاد مردم جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: گام برداشتن در این مسیر و فعال کردن پویش‌های مردمی نشان از حس مسئولیت پذیری و استقبال از نیت های خیرخواهانه دارد.

گفتنی است رزمایش مردمی مساوات، همدلی و کمک مومنانه پس از تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان اجرا شده و مرحله اول آن همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان، مرحله دوم به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شده و مرحله سوم نیز همزمان با عید سعید فطر اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار