پورمحمود: رعایت پروتکل های بهداشتی در ستاد ثبت نام منطقه ۱۷ الزامی است

تهران(پانا)- طاهره پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷، در جلسه ستاد اصلی ثبت نام دانش آموزان در سال  ۴۰۰-۹۹ گفت: با عنایت به شروع ثبت نام دانش آموزان ابتدایی در خرداد ماه، پروتکل های بهداشت برای حفظ و تعیین سلامت جسمی دانش آموزان و سایر مراجعین امری ضروری است.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پورمحمود: رعایت پروتکل های بهداشتی در ستاد ثبت نام منطقه ۱۷ الزامی است

به گزارش خبر گزاری پانا، طاهره پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷ در جلسه ستاد اصلی ثبت نام دانش آموزان در سال ۴۰۰-۹۹ گفت: با عنایت به شروع ثبت نام دانش آموزان ابتدایی در خرداد ماه، پروتکل های بهداشتی برای حفظ و تعیین سلامت جسمی دانش آموزان و سایر مراجعین امری ضروری است. امسال بشته به شرایط خاص پیش آمده، محیط پیرامون محل استقرار ستادهای ثبت نام اصلی و فرعی در منطقه باید طوری طراحی شود تا از تجمع و مراجعه غیر ضرور مراجعین جلوگیری به عمل آید و باید فاصله گذاری اجتماعی امکان‌پذیر شود.
وی افزود: جهت ارائه خدمات پذیرایی باید ضمن استفاده از آب سردکن و وسایل پذیرایی بسته‌بندی شده، استفاده از دستکش و ماسک ضروری شود. پور محمود، برنامه‌ریزی جهت کاستن از حجم مراجعات حضوری و نوبت دهی به مراجعان می‌تواند در اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و ایجاد نظم و ترتیب کمک کند.
پورمحمود در ادامه به ضرورت دقت انجام صحیح هدایت تحصیلی دانش آموزان تاکید کرد؛ ضمن تشکر از زحمات مشاوران و سایر دست‌اندرکاران اعلام کرد: در سال آینده، در هدایت تحصیلی دانش آموزان رویکرد بر توسعه متوازن رشته های تحصیلی خواهد بود و جهت تسهیل در امر ثبت نام و کاهش ترددهای حضوری برگه های هدایت تحصیلی همزمان با کارنامه به دانش‌آموزان ارائه می شود تا دانش آموزان بتوانند از زمان کافی جهت انتخاب رشته تحصیلی خود برخوردار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار