حضور 71 هزار دانش آموزدر کلاس های درس خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- همزمان با بازگشایی مدارس، قریب 71 هزار دانش آموز دختر و پسر استان به صورت اختیاری، در کلاس های درس حاضر شدند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور 71 هزار دانش آموزدر کلاس های درس خراسان جنوبی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همزمان با بازگشایی مدارس قریب به 71 هزار دانش آموز دختر و پسر استان به صورت اختیاری، با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و جهت رفع اشکال در کلاس های درس حاضر شدند.

محمد علی واقعی، با بیان این که سلامت جسم و روان دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش استان است، اظهار کرد: مدیران مدارس موظف هستند قبل و بعد از حضور دانش آموزان، مدارس و کلاس های درس را مرتب ضد عفونی کنند.

او، بر داشتن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از سوی مدیران، معلمان و دانش آموزان تأکید کرد و ادامه داد: به منظور رصد و نظارت بر فعالیت مدارس در این ایام استان به 5 قطب تقسیم و هر کدام از معاونین و روسای ادارات اداره کل، برای نظارت دقیق و بیشتر به عنوان مسئول یک قطب انتخاب شده اند.

او، با اشاره به قطب بندی شهرستان ها متناظر با استان، تصریح کرد: مدارس همزمان با سراسر کشور، در 27 اردیبهشت با حضور صد در صدی مدیران و معلمان، بجز معلمانی که بیماری زمینه ای حاد داشتند، در میان شور و شعف دانش آموزان، آغاز به کار کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از تشکیل گروه های ناظر در اداره کل و ادارات تابعه به منظور نظارت بر انجام مقدمات بازگشایی مدارس، از جمله گندزدایی فضاهای فیزیکی، تهیه ماسک و دستکش جهت استفاده دانش آموزان خبر داد.

واقعی، با بیان این که 242 ناظر استانی و شهرستانی از 627 مدرسه استان بازدید میدانی داشتند، ابراز کرد: 39 درصد دانش آموزان استان در کلاس های درس حضوری داوطلبانه داشته و 92 درصد کلاس ها دایر بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار