نظارت‌ها برای کنترل کرونا در خراسان شمالی تشدید شود

بجنورد (پانا) -معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی بر تشکیل نظارت و کنترل سیر صعودی ابتلا به کرونا ویروس در سطح استان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نظارت‌ها برای کنترل کرونا در خراسان شمالی تشدید شود

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی در نشست پیگیری طرح نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مراکز پر ریسک، اظهار کرد: به دلیل حساسیت شرایط برای مشاغل پر ریسک در سطح استان یک مدیر تعریف کرده‌ایم که امور را پیگیری کند.

وی در جمع روسای کمیته‌های ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: در حوزه ادارات به‌خصوص ادارات خدمات رسان باید نظارت‌ها تشدید یابد و همچنین در حوزه خدمات شهری کلیه پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها تا اطلاع ثانوی در سراسر استان تعطیل است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته در خصوص اتوبوس‌های درون‌شهری پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود، اما باید در این حوزه نیز نظارت تشدید شود و همچنین دست‌فروشان نیز باید مدیریت شوند.

وی تأکید کرد: در کارگاه‌های عمرانی نیز باید کارکنان به تجهیزات پزشکی بهداشتی مجهز شوند و همچنین خدمات انحصاری دفاتر بین دفاتر پیشخوان سرشکن شود تا از تجمع مردم جلوگیری شود.

حیاتی در بخش پایانی سخنان خود اشاره کرد: تعداد نمونه گیری‌ها در سطح استان افزایش‌یافته است و این باعث می‌شود که زودتر به وضعیت سفید برسیم، چرا که مبتلایان به بیماری شناسایی و قرنطینه می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار