معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران :

صحت سلامت همکاران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مورد سنجش قرار گرفت

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران از انجام آزمایش های کلینیکی همکاران آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد و گفت: توجه به حفظ سلامت و نشاط همکاران از وظایف معاونت سلامت و تربیت بدنی است .

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
صحت سلامت همکاران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مورد سنجش قرار گرفت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، الهه حسن پورمعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در سخنانی با اشاره به اهمیت سلامت فرهنگیان در محیط کار و جامعه اظهار کرد: آزمایشات کلینیکی جهت چکاپ سلامت همکاران به صورت هر شش ماه یکبار انجام گرفته و وضعیت سلامت همکاران مورد سنجش قرار می گیرد.

او در ادامه افزود: پس از انجام آزمایشات ،مطالعه بر روی همکاران صورت گرفته و با توجه به نتایج آزمایشات بسته های بهداشتی و توصیه های تغذیه ای مورد نیاز به آنان ارائه می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با تاکید بر اینکه پس از انجام آزمایشات تفسیر برگه نتیجه آزمایش توسط پزشک صورت می گیرد، بیان کرد: فرهنگیان در این آزمایشات از نظر سن و بیماری های واگیر و غیر واگیر مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز به خدمات مشاوره ای و درمانی به پزشکان متخصص ارجاع می شوند.

حسن پور تصریح کرد: همچنین با توجه به اپیدمی کویید 19 و رایزنی های صورت گرفته ، آزمایش سرولوژی کویید 19 (IGG& IGM ) برای تیتر آنتی بادی کرونا ویروس به شکل داوطلبانه از همکاران به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار