بازدید معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر از اردوگاه استانی امام خمینی (ه) چاهکوتاه 

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر به همراه رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی و رئیس اداره امور تربیتی اداره کل ،از اردوگاه استانی امام خمینی ( ره) چاهکوتاه بازدید نمودند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر از اردوگاه استانی امام خمینی  (ه) چاهکوتاه 

به گزارش پانا ، امروز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه سید حسن لواسانی فرد معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه فرآیند بازدید از فعالیت های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی استان به همراه محمد آریاخواه رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان و محمود حق دوست رئیس اداره امور تربیتی اداره کل ،از اردوگاه استانی امام خمینی (ره) چاهکوتاه بازدید نمودند.
در این بازدید، قسمت های مختلف اردوگاه مانند فضای سبز و درختان، سالن چند منظوره، فضاهای بازی و ورزشی به صورت میدانی مورد بازدید قرار گرفت، لواسانی فرد پس از بازدید رهنمودها و راهکارهای لازم جهت ایجاد تغییرات مورد نیاز در اردوگاه را ارائه نمودند.
لواسانی فرد ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همکاران شاغل در اردوگاه، خواستار برنامه ریزی و فعالیت مجدانه برای رفع اشکالات موجود و پیشرفت و توسعه اردوگاه شدند .

در این بازدید حسین پور رئیس اردوگاه امام خمینی (ره) ، گزارشی از وضعیت موجود اردوگاه، فعالیت های انجام شده و در دست اقدام و اموری که برای انجام نیازمند به اعتبار است ارائه نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار