دیدار نماینده منتخب شهرستان رشت در مجلس یازدهم با مدیر وکادر سازمان دانش آموزی گیلان

رشت (پانا) - نماینده منتخب شهرستان رشت در مجلس یازدهم با حضور در سازمان دانش آموزی با اشاره به تاثیر تربیت اجتماعی، اهمیت فرهنگ و جامعه فرهنگی، گفت: حضور اجتماعی دانش آموزان و ارتباط سازمان دانش آموزی باسایر نهادها، مشارکت دانش آموزان را در تصمیم های اجرایی جامعه ارتقاء می دهد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نماینده منتخب شهرستان رشت در مجلس یازدهم با مدیر وکادر سازمان دانش آموزی گیلان

به گزارش پانا، سردار سید علی آقازاده نماینده منتخب شهرستان رشت ضمن دیدار با مدیر و کادر سازمان و اهمیت کار آموزش و جایگاه سازمان دانش آموزی، گفت: به لحاظ عملکردی و راهبردی سازمان دانش آموزی استان به لطف خداوند برنامه های بسیار خوبی را پیش رو دارد.

آقازاده گفت: حضور اجتماعی دانش آموزان و ارتباط سازمان دانش آموزی باسایر نهادها، مشارکت دانش آموزان را در تصمیم های اجرایی در جامعه ارتقاء می دهد.

وی با تاکید به اینکه سازمان دانش آموزی، آموزش مهارت های اجتماعی را در قالب کارهای فرهنگی و تولید محتوا به دانش آموزان ارائه می دهد، گفت: آینده روشن در گرو آموزش و تربیت اجتماعی دانش آموزان است و این امر می بایست در رفتار آنها متجلی شود.

نماینده منتخب شهرستان رشت در مجلس یازدهم اظهار کرد: سازمان دانش آموزی با برنامه های تخصصی این ظرفیت را برای ماموریت های فرهنگی دارا می باشد.

آموزش و پرورش یک نهاد تربیتی بزرگ در کشور و همه جوامع انسانی است و همه ابعاد توسعه و پیشرفت در کشور بستگی به توانمند سازی و عملکرد مناسب نظام تعلیم و تربیت دارد.

سردار آقازاده در پایان اشاره کرد: برنامه های اجتماعی و علمی در سازمان دانش آموزی موجب ارتقاء آموزش ها و کاربردی کردن محتوای آموزشی می شود و در نهایت شاهد خروجی های خوب و مثبت با بنیه علمی بالا درسطح دانش آموزان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار