توزیع195سبدغذایی و بهداشتی توسط مرکزنیکوکاری محله جنت شیروان

شیروان(پانا) به مناسبت ماه مبارک رمضان و شیوع بیماری کرونا 195سبدغذایی توسط مرکزنیکوکاری محله جنت شیروان در بین نیازمندان این شهرستان توزیع گردید.

کد مطلب: ۱۰۷۴۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع195سبدغذایی و بهداشتی توسط مرکزنیکوکاری محله جنت شیروان

غلامرضا مکرمی مدیرعامل مرکز نیکوکاری محله جنت مسجد امام سجاد(ع) شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار پانا، گفت: پیرو فرمایش های مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، با همت امام جمعه محترم و خیرین نیکوکار و قدردان شهرستان و تلاش های توانمند و خستگی ناپذیر پرسنل محترم کمیته امداد حضرت امام(ره) و مرکز نیکوکاری محله جنت 195 سبد غذایی و بهداشتی به ارزش تقریبی 310 میلیون ریال بین نیازمندان محله توزیع شد.

مرادعلی افشان از اعضای هیئت امنای این مرکز افزود: این سبدهای غذایی و بهداشتی در دو نوبت بین نیازمندان تحت حمایت این مرکز در محله های ( فلسطین، سه یک آب، ورزش، جنت، شریعتی، هدایت، ساحلی های شمالی و جنوبی، شفا، کاشانی و...) توسط اعضای مرکز نیکوکاری، گروه جهادی شهید زرهرن، بسیجیان پایگاه مقاومت امام سجاد(ع) و جمعی از داوطلبین خدمت به محرومین توزیع گردید.

جمشید نصیری فر نیز یکی از اعضای هیئت امنای این مرکز از توزیع یکصد پرس غذای گرم ویژه شب های سحر در بین خانواده های نیازمند خبر داد.

عصمت جعفری یکی دیگر از اعضای هیئت امنای این مرکز نیز از همه شهروندان و خیرین بزرگوار درخواست نمود تا کمک های خود را در قالب نذورات، بخشی از هزینه های مجالس شادی و ترحیم، هدایای نقدی و غیر نقدی را جهت نیازمندان این محله به مرکز نیکوکاری محله جنت جنب مسجد سجادیه(ع) شهرستان شیروان تحویل نمایند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار