اولین جلسه مجازی مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش مناطق شهر تهران

تهران (پانا) - اولین جلسه مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش مناطق 19 گانه شهر تهران، به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه مجازی مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش مناطق شهر تهران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مسعود ثقفی در این جلسه که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد؛ ضمن تاکید بر لزوم ادامه تلاش در کار با توجه به شرایط کنونی گفت: از روز آغاز به کار در اداره روابط عمومی، موضوع شرح وظایف و کمبود نیروها را مطرح کردم و در این شرایط باید با همین امکانات، بودجه و اعتبارات کارها را به خوبی پیش ببریم. هنر ما این است که با کمبودها فعالیت ها را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: خیلی از کارهایی که در حوزه روابط عمومی نیست را هم از ما انتظار دارند و این نشان دهنده فعالیت خوب روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران است که با روحیه مضاعف برنامه های مختلف را مدیریت می کند.

مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش پایتخت در مورد ارتقای دانش رسانه ای و آموزش های ضمن خدمت همکاران گفت: باید مستندات آموزشی خاص به مناطق ابلاغ و تجربیات موفق بین مناطق تبادل شود.

وی با بیان اینکه کار روابط عمومی بسیار دشوار است ادامه داد: از قضا خیلی از کارهای ما دیده نمی شود. فعالیت همکاران ما در برخی زمان ها من جمله بازگشایی مدارس دشوار و قابل تقدیر است. ما برای ارتباط با خبرنگاران و اصحاب رسانه، پروتکل های خاصی در شهر تهران داریم.

ثقفی در خصوص ارتقای جایگاه مسئولان روابط عمومی افزود: پیگیری های لازم صورت پذیرفته است. روابط عمومی در کنار پر مشغله بودن بسیار اثرگذار است و جایگاه مهمی در داخل یک سازمان دارد؛ به خصوص امروز که روابط عمومی ها در جایگاه بسیار معتبرتری نسبت به قبل قرار گرفته‌اند. نقش روابط عمومی بسیار گسترده‌تر شده و نیازمند دانش بسیار بالایی است.

وی در خصوص فعالیت برای پیشبرد اهداف شبکه شاد افزود: روابط عمومی در بحث پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و شبکه شاد با قدرت حضور پیدا کرد و ثابت کرد که آموزش تعطیل نیست.

در ادامه جلسه تمام کارشناسان مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران به بیان پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار