معاون بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کمک ۲۰ میلیارد ریالی به معلولان ضایع نخاعی

زاهدان(پانا) _ معاون بهزیستی سیستان و بلوچستان از کمک 20 میلیارد ریالی به 800 معلول ضایعه نخاعی در ایام شیوع کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۲۰ میلیارد ریالی به معلولان ضایع نخاعی

به گزارش اداره بهزیستی سیستان و بلوچستان، حمیدرضا برات پور اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به مراکز توان بخشی و شبانه روزی 221 میلیون تومان برای تامین وسایل بهداشتی در طول این مدت پرداخت شده است.
او ادامه داد: ارائه خدمات خط 123 و مشاوره 1480 برای پاسخگویی استرس و اضطراب های ناشی از کرونا، مداخله فعال اجتماعی در حاشیه شهرها برای کودکان کار و خیابان در 15 شهر استان و توزیع بسته های بهداشتی و آموزشی از دیگر اقدامات مبارزه با بیماری کووید 19 است.
معاون اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تهیه و تبیین دستورالعمل های ویژه پیشگیری از بیماری های واگیر در کشور، استان و شهرستان ها، تعیین ساختار و شرح وظایف اعضای کمیته و مشخص کردن اهداف و ماموریت ها هماهنگ با ستاد بحران، آموزش و اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی و گروهی، تهیه پروتکل بهداشتی، بسته های بهداشتی آموزشی ویژه کارکنان مراکز معلولان سالمندان و مددجویان از دیگر اقدامات فرهنگی مقابله با کرونا بوده است.
او در پایان گفت: سامانه خود ارزیابی وضعیت روان‌شناختی در زمان شیوع ویروس کرونا به آدرس corona.behzisti.ir نیز در مدت شیوع کووید 19 آماده ارائه خدمات به بازدید کنندگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار