جلسه توجیهی مدیران مدارس برگزار کننده حوزه های امتحان نهایی

تهران (پانا) - جلسه توجیهی مدیران مدارس برگزار کننده حوزه های امتحان نهایی با حضور امیر عسگری، معاون آموزش متوسطه منطقه و کامیار سلطانی، کارشناس مسئول امتحانات در محل سالن کنفرانس اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی مدیران مدارس برگزار کننده حوزه های امتحان نهایی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، امیر عسگری در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان نکاتی را پیرامون اهمیت حوزه های امتحانات نهایی و شرایط خاص امتحانات خرداد ماه ۱۳۹۹، از جمله تقارن با شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت دانش آموزان به عنوان الویت اول آموزش و پرورش بیان کرد.

وی در ادامه بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های اجرا از جمله ضد عفونی کردن هر روز مدارس بعد از برگزاری هر آزمون و رعایت کردن فاصله ۱/۸ تا ۲متر، دانش آموزان از همدیگر و دیگر نکات بهداشتی تاکید کرد و گفت: پیش بینی های لازم درباره حوزه های اجرا و تصحیح در سطح منطقه انجام شده است.

در ادامه جلسه سلطانی موارد و نکات مهمی در مورد آسیب شناسی که از امتحانات نهایی سال های گذشته صورت پذیرفته و همچنین مطالبی در مورد برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی پیش رو برای مدیران ارائه کرد.

در پایان جلسه هریک از مدیران به بیان نظرات و پیشنهادات خود مبنی بر کیفیت بخشی و حفظ سلامت دانش آموزان در امتحانات نهایی خرداد ۹۹ پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار