خنیفر در نشست کانون بازنشستگان تاکید کرد؛

لزوم حمایت از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های تربیت معلم

تهران (پانا) - نشست حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان و علی خاکی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع با رئیس هیات موسسان کانون بازنشستگان دانشگاه برای ارائه گزارش اقدامات انجام شده و پیگیری امور مرتبط برای فعالیت کانون و مطالبات بازنشستگان در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم حمایت از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های تربیت معلم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در این نشست رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن ابراز خرسندی از شکل گیری کانون بازنشستگان دانشگاه بر حمایت از آن با توجه به مراجع قانونی و مصوبات تاکید کرد.

وی بازنشستگان را گنجینه های تربیت معلم و پشتوانه ای دانشگاه عنوان کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان میتواند از ظرفیت‌های فکری و تجربه بازنشستگان در قالب شوراها و اتاق های فکر برخوردار شود.

خاکی نیز از لزوم حمایت از کانون بازنشستگان در چارچوب قوانین، امکانات و منابع دانشگاه سخن گفت.

ایرج زینلی رئیس هیات موسسان با اشاره به فعالیت‌های کانون برای اخذ مجوز، طراحی آرم و فرم و بارگذاری صفحه کانون در پورتال دانشگاه و شبکه مجازی، در ادامه دریافت مجوز، پیگیری مطالبات قانونی، تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیئت مدیره و طراحی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون را از برنامه های آتی هیات موسسان عنوان کرد.

وی اعضای بازنشسته دانشگاه را افرادی توانمند و سرمایه اجتماعی دانشگاه دانست و بر اهمیت داشتن برنامه‌ای مدون برای بهره مندی از دانش و تجربه آنان و رویکرد حمایتی دانشگاه در بخش‌های رفاهی، اقتصادی و اجتماعی در رابطه با امور بازنشستگان تاکید کرد.

پیگیری مطالبات بازنشستگان ازجمله بهره مندی اعضا و خانواده آنان از بیمه تکمیلی به استناد دستورالعمل رفاهی و موضوع رفع ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان به عنوان استاد غیر موظف(حق التدریس) از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان با هدف حفظ و ارتقای جایگاه بازنشستگان، حمایت و صیانت از حقوق صنفی اعضای کانون، تامین امکانات و تسهیلات رفاهی و رفع نیازهای اجتماعی و فرهنگی اعضا و خانواده آنان، تامین فرصت فعالیت و..؛ پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی و با مشارکت تعدادی از پیشکسوتان علاقه‌مند پس از تدوین اساسنامه و انتخاب ایرج زینلی به عنوان رئیس هیات موسسان آغاز به کار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار