پانا گزارش می دهد؛

نوجوانان در برنامه "نقطه سر خط" روی آنتن شبکه قزوین

قزوین( پانا) - برنامه "نقطه سر خط" با تمرکز بر موفقیت های نوجوانان این روزها روی آنتن شبکه قزوین می رود.

کد مطلب: ۱۰۷۴۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان در برنامه "نقطه سر خط" روی آنتن شبکه قزوین

مجله تصویری ویژه نوجوانان با عنوان "نقطه سر خط" در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

میهمان اصلی و محور این برنامه نوجوانان هستند و نقطه سر خط با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب و با تأکید بر تقویت روحیه مطالبه گری نوجوانان، با این قشر به گفتگو می نشیند و از موفقیت هایشان می پرسد تا آن ها این موفقیت ها را با دیگر همسن و سالان خود به اشتراک بگذارند و به عنوان موتور محرکی، دیگر دوستان خود را نیز به این مسیر سوق دهند.

نقطه سر خط شامل بخش های متنوعی همچون من و مدرسه، من و خانواده، یه اتفاق خوب، من و مسجد و ... است. در این برنامه علی کاتبی فر و فاطمه باقری تهیه کننده، مرحوم سعید خورشیدی مدیر تولید، سید امیر رضا عرشی ها تدوین گر و گرافیست، فرزین اصغری تصویربردار، داوود میزوجیان دستیار تصویر بردار و الهام ربانی ها نویسنده است.

همچنین محمد حسین طاهرخانی، امیرحسین ارجینی، علیرضا بهرامی، مهرداد عزیزی، امیرعلی زهرایی، امیر حسین اسد زاده، حسین عبادپور، محمدحسن عسگری، فاطمه کوگیرچگینی، ساره رستمی، زهره طاهر، محدثه عسگری، پرنیا میرصادقی، مهنا علیخانی، فاطمه جهانبخش، رومیناپیشرویان، مهدیه فرضی، سیماحسنی، شقایق زمانی و فاطمه آوه نوجوان هایی هستند که نقطه سر خط را همراهی می کنند.

گزارش: زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار