توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمنددر نیشابور

نیشابور(پانا)- همزمان با شب‌های قدر هزار و 500 پرس غذای گرم با همکاری خیرین، بسیج براداران شهید مفتح و بسیج خواهران حاج قاسم تهیه و بین خانواده های نیازمند منطقه مرتضی آباد نیشابور توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمنددر نیشابور

فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح نیشابور در گفتوگو با پانا هدف از انجام این کار را کمک به خانواده‌های نیازمند و زنده نگه داشتن یاد شب‌های قدر در شیوع بیماری کرونا عنوان کرد.

جواد خاکساری بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا و نبودن شرایط مناسب برای برگزاری مراسم احیا، با همفکری بسیج براداران و خواهران منطقه مرتضی آباد و هیئت امنای مسجد بعثت، تصمیم گرفتیم تا هزینه برگزاری احیای شب های قدر را، صرف پخت غذا گرم برای اهالی نیازمند این منطقه کنیم.

وی افزود: بدین منظور برای انجام این مهم با همکاری خیرین و بسیج برادران شهید مفتح و شهید حاج قاسم سلیمانی، هزار و 500 پرس غذا به ارزش 150 ملیون ریال طبخ و توزیع شد.

وی با اشاره به همکاری خودجوش جوانان بسیجی که در تهیه غذا و توزیع آن مشارکت داشتند، از برادارن بسیجی، خواهران بسیجی شهید حاج قاسم سلیمانی، هئیت امنای مسجد بعثت و هیئت امنای هیئت ابوالفضلی تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار