معلمی از جنس ایثار

تهران(پانا)- یگانه پور، مدیرآموزگار دبستان شهید مرتضایی روستای لالان در بخش رودبارقصران آموزش و پرورش منطقه1 طی ماه های گذشته هر دوشنبه و چهارشنبه با حضور در روستا و با رعایت نکات بهداشتی به تدریس کتب و رفع اشکالات درسی دانش آموزان پرداخته است.

کد مطلب: ۱۰۷۴۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمی از جنس ایثار
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، یگانه پور،مدیر آموزگار دبستان شهید مرتضایی روستای لالان در بخش رودبار قصران آموزش و پرورش منطقه1 طی ماه های گذشته هر دوشنبه و چهارشنبه با حضور در روستا و با رعایت نکات بهداشتی به تدریس کتب و رفع اشکالات درسی دانش آموزان پرداخته است.
این در حالی است که به علت عدم وجود سرویس ایاب و ذهاب پیشین، رفت و آمد و حضور در مدرسه برای این معلم بسیار دشوار بوده است. این معلم فداکار بخش رودبار قصران که از عدم وجود امکانات و گوشی هوشمند در میان دانش آموزانش مطلع است با حضور در روستا با وجود تعطیلی مدارس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی به تدریس و فعالیتش ادامه داده است.
معلمین بسیاری طی دو ماه گذشته به دلیل شرایط موجود بیش از قبل و فراتر از ساعات کاری مرسوم در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش کرده اند، این ایثار و فدارکاری بسیار ارزشمند، انسانی و قابل ستایش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار