مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

یک روابط عمومی موفق همیشه پاسخگوست

به مناسبت گرامی داشت روز روابط عمومی ،مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با حضور در اداره روابط عمومی از تلاش های همکاران در این حوزه تقدیر بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
یک روابط عمومی موفق همیشه پاسخگوست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در سطح هر سازمانی اظهار کرد: در واقع امروز نمی‌توان سازمان و مرکز قدرتمندی را دید که از نظر ارتباطات ضعیف باشد و در حقیقت حوزه روابط عمومی و ارتباطات است که می‌تواند هر سازمانی را در رسیدن به اهدافش موفق و در جایگاه مطلوب خود قرار دهد.

او در ادامه امروز را عصر اطلاع رسانی در جهان دانست و افزود: روابط عمومی‌ها باید با سرعت نشر و انعکاس اخبار و اطلاعات در دنیای امروز هماهنگ بوده و با تجهیز کردن خود به تکنولوژی‌های روز از این دنیای پرسرعت عقب نمانند.

صیدلو با تاکید بر این که روابط عمومی‌ها باید علاوه بر ارتباطات درون سازمانی از ارتباطات برون سازمانی خوبی نیز برخوردار باشند، تصریح کرد: یک روابط عمومی موفق همیشه پاسخگوست و به سهولت در دسترس شهروندان و مخاطبین خود می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، مخاطب سنجی را یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: روابط عمومی موفق باید متناسب با زمانه خود حرکت کند و با نیاز سنجی که از مخاطب امروز می کند ، در ارائه خدمات مطلوب به آنان پیشگام و پیشتاز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار