لغو راهپیمایی روز قدس در خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به وضعیت نامناسب کرونا در استان اعلام کرد هیچ نقطه‌ای در خراسان شمالی وضعیت سفید کرونا ندارد و مراسم راهپیمایی روز قدس نیز در خراسان شمالی برگزار نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۴۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
لغو راهپیمایی روز قدس در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی استانداری ، ولی‌الله حیاتی صبح امروز در نشست هماهنگی روز قدس اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ملاک در تصمیم‌گیری‌های ما برای برگزاری روز قدس، یک نهاد تخصصی یعنی وزارت بهداشت است و طبق دستور رهبر انقلاب نیز پیروی از تصمیمات این نهاد بر ما واجب است.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس افزود: اهمیت روز قدس بر کسی پوشیده نیست، زیرا این روز نماد مقاومت آزادی خواهان جهان است و این روز جایگاه ویژه‌ای در جهان اسلام دارد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تأکید بر این‌که وجود محدودیت‌های فیزیکی نباید عامل فراموشی روز قدس شود، خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های دیگر برای برپایی این روز بزرگ استفاده حداکثری کنیم.

وی با بیان این نکته که امسال روز قدس فقط در شهرهای سفید برگزار می‌شود ادامه داد: طبق نظر وزارت بهداشت راهپیمایی در محل نماز جمعه شهرهای سفید برگزار خواهد شد و از آنجایی که تاکنون دانشگاه علوم پزشکی استان هیچ‌یک از شهرهای استان را سفید اعلام نکرده، مراسم روز قدس در خراسان شمالی برگزار نخواهد شد.

حیاتی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا رژه خودرویی نیز فقط در پایتخت صورت می‌گیرد، اما چنانچه طی روزهای آینده دستورالعمل جدیدی برسد ابلاغ خواهد شد.

وی در انتها از برگزاری نماز عید فطر در تمام مساجد استان خبر داد و بیان کرذ: به دلیل کاهش شلوغی، نماز عید فطر در تمام مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار