مدیرکل آموزش و پرورش فارس: کمک های مومنانه مردم، نجات بخش کشور است

شیراز(پانا) - فرهاد اسماعیلی از تلاش معلمان در آموزش در ایام کرونا تقدیر کرد و گفت: معلمان ما با عشق و علاقه خود در مدت دوماه گذشته که با بحران کرونا مواجه شده‌ایم، با کمترین حمایت‌ها توانستند بیشترین جهش‌ها را در بحث آموزش‌های مجازی به صورت خودجوش و خلاقانه انجام دهند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش فارس: کمک های مومنانه مردم، نجات بخش کشور است

فرهاد اسماعیلی امروز در آیین توزیع یک هزار بسته نیکوکاری در بین دانش‌آموزان بی بضاعت آموزش و پرورش ناحیه4 شیراز، حرکت خودجوش و خلاقانه معلمان در راستای آموزش مجازی دانش‌آموزان را نیز یک اقدام مومنانه دانست و گفت: معلمی که باید 6 یا 8 ساعت در مدرسه تدریس می کرد در ایام کرونا ویروس به صورت تمام وقت و از صبح تا شب به ارائه آموزش مجازی پرداخته است .

اسماعیلی افزود : مردم ما با کمک مومنانه خود در بحران ها به دنیا نشان دادند که فلسفه و نگاه به زندگی کشور ما با دیگر کشورها متفاوت است و مردم ما با وجود تحریم‌ها، با روحیه همدلی نجات بخش کشور در بحران ها بوده اند و این باعث قدرت کشور در دنیا شده است .

اسماعیلی ادامه داد : معلمان ما با عشق و علاقه خود در مدت دوماه گذشته که با بحران کرونا مواجه شده‌ایم، با کمترین حمایت‌ها توانستند بیشترین جهش‌ها را در بحث آموزش‌های مجازی به صورت خودجوش و خلاقانه انجام دهند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با اشاره به کمبود زیرساخت ها و بروز مشکلاتی در زمینه برگزاری کلاس درس به صورت مجازی در همه استان، تصریح کرد: معلمانی هستند که در سخت ترین شرایط درنقاط کور اینترنتی در بحران کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری آموزش را ادامه می‌دهند و از هر کمکی برای تدریس به دانش‌آموزان دریغ نمی نمایند .

اسماعیلی افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزان فارس نیز با پذیرش مسئولیت اجتماعی، با استفاده از امکانات موجود در هنرستان‌ها و توانمندی خود، در زمینه تولید ماسک و سایر اقلام بهداشتی دست‌به‌کار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار