توزیع یک هزار بسته نیکوکاری در بین دانش آموزان بی بضاعت ناحیه 4 شیراز

شیراز(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز از توزیع یک هزار بسته نیکوکاری به همت جمعی از فرهنگیان خیر و بسیج دانش آموزی ناحیه4 ، در بین دانش آموزان بی بضاعت این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع یک هزار بسته  نیکوکاری در بین دانش آموزان بی بضاعت ناحیه 4 شیراز

الله یار رضایی، امروز در آیین توزیع هزار بسته نیکوکاری به دانش‌آموزان نیازمند، با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش توجه به بعد اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، همکاران فرهنگی خیر به کمک بسیج فرهنگیان و دانش آموزی این ناحیه، با هدف کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت تعداد یک هزار بسته مواد غذایی تهیه کردند.

رضایی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، حبوبات و مرغ هستند که با توجه به شناسایی خانواده های ضعیف و آسیب‌پذیر این ناحیه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی قرار است مدیران شخصا این بسته ها را به دست اولیای نیازمند و آسیب دیده از کرونا برسانند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز در همین راستا اضافه کرد: در آینده نزدیک دو آموزشگاه در این ناحیه به عنوان محلی برای دریافت کمک‌های همکاران فرهنگی تعیین خواهد شد تا همکاران فرهنگی و خیرین از طریق مراجعه به این مدارس کمک خود را به مدیران تحویل دهند.

رضایی ارزش هر بسته مواد غذایی را حدود 150 هزار تومان اعلام کرد و گفت: در مجموع 150 میلیون تومان بابت خرید این بسته های غذایی صرف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار