فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) زنجان درجلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی:

در کشور سرمایه ای با ارزش تر از دانش آموزان نداریم

زنجان (پانا)-جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان زنجان با حضور سردار جهانبخش کرمی، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و سایر اعضا ستاد، در سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
در کشور سرمایه ای با ارزش تر از دانش آموزان نداریم

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان در این جلسه، ضمن تسلیت ایام و قدردانی از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: با همکاری آموزش و پرورش و سپاه استان، برنامه ها و اقدامات خوبی در بسیج دانش آموزی استان صورت گرفته و توفیق است که در این راستا قدم برداریم.

سردار کرمی افزود: در کشور سرمایه ای با ارزش تر از دانش آموزان نداریم و باید کمک کنیم این سرمایه ها به آن اهداف اسلامی و انقلابی که مورد تاکید سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است، دست یابند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با جوانان در گام دوم انقلاب ، بیان کرد: نوجوانان و جوانان سرمایه های ارزشمندی هستند که کشور را اداره خواهند کرد و در بحث هماهنگی و پشتیبانی از این سرمایه ها هر آنچه بتوانیم کمک خواهیم کرد.

شایان ذکر است در این جلسه؛ توفیقی رئیس بسیج دانش آموزی استان ضمن تشریح برنامه ها به ارائه گزارش در خصوص فعالیت های صورت گرفته توسط بسیج دانش آموزی استان پرداخت و در پایان احکام اعضای ستاد توسط فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان و مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به آنها اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار