مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

احصاء عملکرد مدارس در فرآیند ارائه آموزش‌های حضوری و مجازی ضروری است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان درجلسه شورای معاونین اداره کل اعلام کرد با توجه به فعالیت مدارس براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، احصاء عملکرد مدارس در فرآیند ارائه آموزشهای حضوری و مجازی مهم و ضروری است، اما حضور دانش آموزان در مدارس بر اساس نیاز آموزشی خودشان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
احصاء عملکرد مدارس در فرآیند ارائه آموزش‌های حضوری و مجازی ضروری است

به گزارش اداره اموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی در این جلسه ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به عموم مردم مؤمن و ولایتمدار استان تسلیت گفت و اظهار کرد: آن امام همام مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی برای همگان است.

او ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران ستادی و عوامل اجرایی در امر بازگشایی مدارس، ادامه داد: براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مدارس استان با رعایت پروتکل بهداشتی و با توجه به تمهید مقدمات ضدعفونی و گندزدایی همزمان با سراسر کشور بازگشایی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان الزامی نیست عنوان کرد: در این ایام دانش آموزانی که محروم از آموزش مجازی بوده و نیاز به آموزش دارند در مدارس برابر برنامه هفتگی جهت رفع اشکال حضور پیدا می‌کنند.

او افزود: بنا بر اعلام همکاران در ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان در روز اول فعالیت آموزشی 100 درصد مدیران و عوامل مدرسه و81 /16 درصد دانش آموزان در مدارس حضور داشته اند.

رخشانی تصریح کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اجباری مدارس دانش آموزان با بهره گیری از ظرفیتهایی همچون گروههای کلاسی مجازی، شبکه آموزش، شبکه شاد و حضور راهبران آموزشی محتواهای درسی مورد نیاز را دریافت کرده اند.

او احصاء عملکرد مدارس در فرآیند ارائه آموزشهای حضوری و مجازی را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش آموزان که به شکل غیرحضوری و حضوری انجام می شود باید توسط مدیران نظارت و ارزیابی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار