بازگشائی همه مدارس شهرستان بهاباد

بهاباد (پانا) - مدیر اداره آموزش وپرورش بهاباد خبر داد همه مدارس شهری و روستائی این شهرستان روز گذشته همزمان با سراسر کشور بازگشایی شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بازگشائی همه مدارس شهرستان بهاباد

به گزارش اداره آموزش و پرورش بهاباد یزد، حسن رزاقی بهابادی در جریان بازدید از تعدادی از مدارس در بهاباد بازگشایی مدارس را صرفا با هدف برگزاری کلاس های رفع اشکال دانش آموزان دانست و بیان کرد: هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان در مدرسه و کلاس درس وجود ندارد و حضور دانش آموزان کاملا اختیاری و داوطلبانه است.

حسن رزاقی با بیان این نکته که همه تمهیدات لازم جهت رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در مدارس پیش بینی و رعایت شده است افزود: آموزش های مجازی دانش آموزان همچنان به قوت خود باقی است و همکاران پر تلاش ما طبق روال گذشته آموزش دانش آموزان را از طریق فضای مجازی و سامانه دانش آموزی شاد دنبال خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد، در خصوص ادامه فعالیت مدارس و همچنین ارزشیابی پایانی دانش آموزان نیز افزود: در این خصوص تابع نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و به زودی اطلاع رسانی شفاف و کامل در خصوص امتحانات پایانی به دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنان صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار