به مناسبت روز ارتباطات و توسط مدیرکل آموزش و پرورش قزوین؛

خبرنگار پانا قزوین تجلیل شد

قزوین (پانا) - به مناسبت روز ارتباطات مسعود میرزایی خبرنگار پانا استان قزوین از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار پانا قزوین تجلیل شد

ویدیو کنفرانس روابط عمومی مناطق 14گانه آموزش و پرورش استان قزوین با حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد که در این جلسه از مسعود میرزایی خبرنگار پانا استان تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، خبرگزاری پانا قزوین را از رسانه های فعال و ظرفیت های خوب آموزش و پرورش عنوان و با اهدای لوحی، از خدمات مسعود میرزایی مسئول خبرگزاری پانا استان تقدیر کرد.

میرزایی نیز در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد این خبرگزاری از زمان حضور دکتر اصغری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکنون ارائه و اظهار کرد: پانای قزوین در این مدت به توفیقات خوبی دست یافته و بیش از 100 خبر از مجموعه آموزش و پرورش قزوین از طریق این رسانه مخابره شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از سرویس های خبرگزاری پانا است، تصریح کرد: ما در بخش های مختلف خبری نیز عملکرد خوبی داشته ایم و سیاست حضور فعال خبرنگاران پانا در عرصه های مختلف را به جد پیگیری می کنیم.

مسئول خبرگزاری پانا استان قزوین، با اشاره به راهبرد این خبرگزاری در آموزش خبرنگاران دانش آموز، اعلام کرد: طبق راهبردی که از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی تبیین و پیش بینی شده، مقرر است در گام اول تربیت ۷۵۰ دانش‌آموز دختر و ۷۵۰ دانش‌آموز پسر به عنوان خبرنگاران پانا را در ۷۵۰ منطقه آموزشی کشور داشته باشیم و در گام دوم باید با شعار هر مدرسه یک خبرنگار این شبکه تربیت اجتماعی را پیش ببریم؛ بنابراین ما در استان قزوین نیز در راستای تحقق این مهم، در گام نخست در هر 14 منطقه آموزشی یک دانش آموز پسر و یک دانش آموز دختر تربیت و سپس سیاست هر مدرسه یک خبرنگار را دنبال می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار