پرداخت بیش از16میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی از صندوق امداد ولایت

زنجان (پانا) - 247 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی واشتغال و مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان توسط صندوق امداد ولایت استان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت‌شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت بیش از16میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی از صندوق امداد ولایت

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به مأموریت اصلی صندوق امداد ولایت گفت: از ماموریت های مهم صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان جذب سپرده خیران و پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان است.

وی با بیان اینکه شعار سال-جهش تولید- محور فعالیت و رویکرد بخش‌های مختلف نظام برای افزایش قدرت تاب‌آوری در برابر مخاطرات و چالش‌های اقتصادی است، افزود: با همین نگاه برنامه‌ریزی و فعالیت جهادی در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت، با هدف ایجاد زمینه استقلال اقتصادی و افزایش توان ایستادگی اقشار نیازمند در برابر چالش‌های اقتصادی با رویکرد نوآورانه و خلاقانه باید از اولویت‌های اصلی همه بخش‌های کاری این نهاد در سال جاری باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت است، افزود: با همین رویکرد توسعه طرح‌های اشتغال تولید محور با استفاده از ظرفیت‌های موجود و خلق فرصت‌های جدید در حوزه اشتغال‌زایی باهدف ارتقاء شاخص‌های درآمدی خانواده‌ها و زمینه‌سازی برای ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی باید بیشتر از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از پرداخت 247 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و اشتغال و مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان در دوماهه اول سال جاری خبر داد و گفت:برای این تعداد وام قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال و مسکن مبلغ 16 میلیارد و 630 میلیون ریال پرداخت‌شده است.

وی به خدمات ارائه‌شده به مددجویان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اشاره کرد و افزود: پرداخت 30فقره وام اشتغال، 170فقره وام کارگشایی، 8مورد ودیعه مسکن و 39 مورد تسهیلات خرید و یا احداث مسکن مددجویی بااعتباری بالغ‌بر 16میلیارد و 630 میلیون ریال از خدمات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان در دو ماهه سال جاری هست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار