راهپیمایی روز قدس در گناوه با رژه خودرویی برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان باتوجه به شرایط ایجادشده قرمز کرونایی بصورت رژه خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز قدس در گناوه با رژه خودرویی برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا ، ضرغام مردانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به همه‌گیری کشورها به ویروس منحوس کرونا، نباید از قدس شریف که مهم ترین مساله حیاتی در جهان اسلام است غافل شد و در این ارتباط شورای تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی لازم برای بزرگداشت و پاسداری از آرمان و ارزش‌های این رویداد مهم جهانی کرده‌است.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و در جلسه هماهنگی راهپیمایی در دفتر امام جمعه با حضور فرماندار و دیگر مسئولان مقرر شد باتوجه به شرایط کرونایی، افراد و خانواده‌ها با خودروی شخصی و موتورسیکلت حضور خواهند یافت و مواضع انقلابی خودرا در حمایت از روزجهانی قدس ابراز خواهند کرد.

مردانی اظهارکرد: بزرگداشت روز جهانی قدس نمایش اصلی حمایت از آرمان های وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در جهان است که در آن رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت‌های سلطه گران از این رژیم اشغالگر بویژه در معامله قرن محکوم خواهدشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه افزود: برای هرچه باشکوهتر برگزارشدن راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان نیاز به یک تشکیلات سازمان یافته بود که در این ارتباط هفت کارگروه تشکیل شده‌است.

وی گفت: کارگروه تبلیغات محیطی و آمادگی با مسئولیت شهرداری، فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاداسلامی، فراخوان و ساماندهی خودرویی و موتوری نیروی انتظامی و سپاه بصورت مشترک، اطلاع رسانی ، رسانه و فضای مجازی خبرگزاری جمهوری اسلامی، امنیتی و انتظامی فرمانداری، امداد ونجات با عهده داری مدیریت بحران و محوریت جمعیت هلال احمر، بهداشت ودرمان به شبکه بهداشت و مردمی به امام جماعت مسجدالنبی (ص) حجت الاسلام باقر دشتی محول شده‌است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه یادآورشد: راهپیمایی روزجهانی قدس در این بندر ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز جمعه هفته جاری که تقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دارد از میدان امام (ره) آغاز و به سمت چهارراه مخابرات ادامه یافته و در جوار یادمان شهدای گمنام با قرائت قطعنامه به پایان خواهد رسید.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار