همزمان با بازگشایی مجدد مدارس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر ازبعضی مدارس این شهرستان بازدید کرد

کرمان(پانا) - همزمان با بازگشایی مجدد مدارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر به همراه کارشناس روابط عمومی ازبعضی مدارس این شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر ازبعضی مدارس این شهرستان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش برسیر، همزمان با آغاز فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان بردسیر نیز با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جهت رفع اشکال دانش آموزان، خدمات آموزشی و پرورشی را به دانش آموزان داوطلب عرضه داشتند.

جواد ادیبی نیا، مدیر آموزش و پرورش بردسیر در حاشیه بازدید از بعضی مدارس این شهرستان ضمن قدردانی از عوامل اجرایی در مدارس عنوان کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی، تمامی همکاران در مدارس حضور دارند وتعدادی از دانش آموزان جهت رفع اشکالات درسی به مدارس مراجعه کردند.

مدیر آموزش و پرورش بردسیر تصریح کرد: از سال تحصیلی آینده، تجربه و دانش افزایی معلمان، تحت تاثیر استفاده از فضای مجازی به شدت تغییر خواهد کرد و از لحاظ فن آوری و روش های تدریس، وارد مرحله جدیدی از آموزش خواهیم شد.

وی با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از مدارس دولتی و غیردولتی توسط شورای معاونین و کارشناسان آموزش و بهداشت در مقاطع مختلف تحصیلی، افزود: در هفته اول بازگشایی، همه مدارس شهرستان بردسیر مطابق برنامه هفتگی یا برنامه ریزی که توسط مدیران مدارس انجام شده، صرف نظر از میزان استقبال دانش آموزان دایر و آماده ارائه خدمات بوده و دانش آموزان می توانند بصورت اختیاری و با رعایت فاصله گذاری و نکات بهداشتی به مدرسه مراجعه نمایند و مدیر بر این اساس و با تشکیل شورای مدرسه نسبت به استمرار فعالیت ها در هفته های بعدی تصمیم خواهد گرفت.

لازم به ذکر است طبق برنامه ریزی انجام شده مدیر آموزش و پرورش بردسیر در این بازدید از مدارس غیر دولتی امام هادی (ع)، مدرسه غیر دولتی دانش، دبیرستان نمونه دولتی حضرت فاطمه (س)، دبیرستان شهید باقرزاده، دبیرستان هیات امنایی نخبگان و دبیرستان امام باقر (ع) بازدید به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار