زمان ثبت نام مدارس شاهد اعلام شد

رشت (پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول خرداد تا 17 خرداد، پیش ثبت‌نام در پایه هفتم دوره اول متوسطه از اول تیر تا 14 تیر و پیش ثبت‌نام‌ها در پایه دهم دوره دوم متوسطه از 5 تیر تا 21 تیر انجام می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۳۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
زمان ثبت نام مدارس شاهد اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد ابراهیم سرعتی با اعلام این خبر گفت: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد از طریق ورود به سامانه سجا صورت می‌گیرد که پس از اتمام ثبت‌نام دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند تا یک هفته از طریق اطلاع‌رسانی مدارس به آنان، مدارک خود را برای ثبت‌نام تحویل خواهند داد.

وی همچنین زمان پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه مدارس شاهد را از اول مرداد تا دهم مرداد اعلام کرد که ضروری است اولیای دانش آموزان برای ثبت نام در پایه های میان پایه به مدارس شاهد شخصاً مراجعه نمایند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان گیلان در پایان گفت: هیچ آزمونی برای ورود به مدارس شاهد برگزار نمی شود و پذیرش تنها براساس اولویت و ارائه مدارک شاهد و ایثارگران در درجه اول و دانش آموزان برتر علمی، فرزندان فرهنگیان، خیرین و شاغلان در بنیاد شهید در درجه دوم صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار