مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

ادارات روابط عمومی پل ارتباطی سازمانها و مردم هستند

تخصص ، تحلیل بالا، تعامل فعال با رسانه از ویژگی های کادر روابط عمومی است

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تنویر افکار عمومی و ایجاد فرصت برای دستگاهها از مأموریت های اصلی روابط عمومی در سازمانها و نهادها است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ادارات روابط عمومی پل ارتباطی سازمانها و مردم هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای با اشاره به برخی ویژگی های کار در روابط عمومی اظهار کرد: تخصص، سعه صدر، قدرت تحلیل بالا و تعامل فعال با رسانه ها از ویژگی های کار در روابط عمومی است.

وی با بیان اینکه در مقطعی کار در روابط عمومی را تجربه کرده است، یادآور شد: من خودم را از جنس شما می دانم و کارشناسان روابط عمومی نقش تعیین کننده ای در تقویت سازمانهای متبوع خود ایفا می کنند و ضروری است خدمات نظام به خوبی تبیین و روح امید و نشاط در جامعه دمیده شود.

وی با تأکید بر نقش بی بدیل روابط عمومی در بیان خدمات دستگاههای اجرایی خاطرنشان کرد: درج هر تیتر تأثیرگذاری، نقش مهمی در ارتقای نهادها و همچنین کاهش مشکلات سازمانی ایفا می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به شیوع کرونا در سه ماه گذشته و حضور جانانه معلمان در این شرایط سخت را یادآور ایثار فرهنگیان در دوران دفاع مقدس دانست و از انعکاس خوب فعالیت های آموزش و پرورش در ایام کرونایی و همچنین بازگشایی مدارس تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار