مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت به سوالات ودرخواست های مردمی پاسخ داد

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی روزشنبه 27 اردیبهشت ماه جاری به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات و پیشنهادهای شهروندان در حوزه آموزش و پرورش شد و به پرسش‌های مطرح شده مردمی جواب داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت به سوالات ودرخواست های مردمی پاسخ داد

عباس سعیدی، مهمان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی بود تا از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی سوالات مردم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش در پاسخ به سوال شهریه فوق برنامه غیرآموزشی مدارس غیردولتی اظهار کرد: شهریه دریافت شده بابت فعالیت فوق برنامه غیرآموزشی مدارس غیردولتی، در مدت تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، به خانواده‌ها مسترد می‌شود.

وی افزود: معلمان در مدارس غیردولتی، در روزهای کرونایی و تعطیلی مدارس، فعال بوده و به آموزش اقدام کرده اند و بر این اساس باید شهریه های مربوط، پرداخت شود.

عباس سعیدی در مورد بازگشایی مدارس اظهار کرد: شورای آموزشی مدرسه این اختیار را دارد تا متناسب با حضور دانش آموزان درخصوص تشکیل جلسات و ادامه آن تصمیم گیری کند و مدیران مدارس موظف هستند در اولین روز بازگشایی، جلسه شورای مدرسه را برگزار کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی بیان کرد: آموزش دانش آموزان به روش‌های غیرحضوری، تلویزیونی و سامانه شاد همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حضور دانش‌آموزان و کادر اجرایی و معلمان در مدارس از این هفته با استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌های اجتماعی (حداقل یک متر) است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار