مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

بازگشایی مدارس استان از امروز و شروع فعالیت های آموزشی

سنندج(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، مدارس استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، مدارس استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بازگشایی شد.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در مجتمع آموزشی و پرورشی امام سجاد(ع) و دبستان استقلال سنندج، از آمادگی حضور عوامل اجرایی و آموزشی مدارس و همچنین میزان استقبال دانش آموزان از بازگشایی و تشکیل کلاس های درس بازدید کرد و از نزدیک در جریان شیوه ارائه آموزش به دانش آموزان قرار گرفت.

قربانی در این بازدید گفت: بر اساس مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا و در اجرای دستورالعمل وزارتی، بازگشایی و فعالیت مجدد مدارس، فقط با هدف رفع اشکال برای دانش‌آموزان و رسیدگی به سئوالات درسی آنان است و حضور دانش آموزان در مدارس کاملا داوطلبانه و اختیاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه بازگشایی مدارس به مدت یک ماه بوده و مدت حضور دانش‌آموزان در مدرسه صرفا به منظور رفع اشکال و پاسخ‌گویی به نیاز آموزشی دانش‌آموزان است؛ ابراز امیدواری کرد در مدت بازگشایی مدارس دانش آموزان دارای مشکل درسی و به خصوص دانش آموزانی که در ایام تعطیلی مدارس به آموزش های فضای مجازی و شاد دسترسی نداشتند با حضور در کلاس، عقب ماندگی درسی خود را جبران کنند.

وی درباره فعالیت مدارس شبانه‌روزی نیز گفت: بخش خوابگاهی مدارس شبانه روزی تعطیل بوده و بخش آموزش این مدارس نیز مانند مدارس عادی به صورت روزانه و به منظور رفع اشکال دانش‌آموزان فعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در ایام بازگشایی مدارس، سرویس‌های دانش‌آموزی فعالیت نخواهند داشت و کلیه عوامل و دانش آموزان ملزم به استفاده از وسایل بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ...هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار