آغاز به کار مدارس شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه(پانا) - مدارس شهرستان فیروزکوه پس از وقفه ای طولانی مدت، امروز مورخ بیست و هفتم اردیبهشت 99 با رعایت پروتکل های بهداشتی باز گشایی شدند و معلمان و کادر اجرایی در مدارس حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار مدارس شهرستان فیروزکوه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فیروز کوه، محمدرضا بنار، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه، در این رابطه اظهار کرد: با صلاحدید مسئولین رده بالای کشور و کمیته مبارزه با ویروس کرونا، دستور العمل بازگشایی مدارس با حضور معلمان و کادر اجرایی مدارس ابلاغ شد و مدارس از امروز، 27 اردیبهشت باز هستند، اما حضور دانش آموزان در کلاس ها الزامی نیست.

او در ادامه افزود: این بازگشایی به منظور رفع اشکال دانش آموزان انجام شده و دانش آموزان می توانند برای برطرف کردن مشکلات درسی خودشان در مدارس حضور پیدا کنند.

بنار تاکید کرد: با توجه به دستور بازگشایی مدارس، تاکیدات لازم در خصوص پیشگیری و رعایت کامل نکات بهداشتی به مدارس ابلاغ شده و مدارس شهرستان آمادگی کامل برای استقبال از دانش آموزان دارند.

صادق اسفندیار، کارشناس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران به عنوان ناظر از سوی اداره کل، از مدارس و آمادگی بهداشتی آنان بازدید به‌عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار