معاون امور فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

امکان خرید محصولات فرهنگی در گیلان از طریق سامانه "بی‌هین" فراهم شد

رشت (پانا) - معاون فرهنگی و امور رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تأکید کرد امکان خرید محصولات فرهنگی از طریق سامانه بی‌هین Bihin.ir پرتال معرفی کسب و کارهای آنلاین استان مهیا شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
امکان خرید محصولات فرهنگی در گیلان از طریق سامانه "بی‌هین" فراهم شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان گفت: بی‌هین (در گیلکی به معنای بخر)، با گردآوری کسب و کارهای اینترنتی فعال استان و معرفی آنها به گیلانیان، فرایند انتخاب و جستجوی کسب و کارهای برخط را برای هم استانی ها تسهیل می‌نماید.

وی اظهار کرد: پرتال یادشده در راستای اجرای مصوبات کمیته اختصاصی کسب و کارهای مجازی مبنی بر ترغیب و تشویق مردم به استفاده از سامانه‌های الکترونیکی و کسب و کارهای مجازی در بستر اینترنت برای تامین کالا و خدمات با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انسانی راه‌اندازی شده است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: برقراری ارتباط بهتر و موثر میان کسب و کارهای اینترنتی و مشتریانشان بارزترین هدف پیاده سازی سامانه "بی‌هین" است.

ابراهیمیان افزود: صاحبان کسب و کارها می توانند از طریق گزینه "درخواست ثبت‌نام" که در بالای سامانه قرار دارد، نسبت به ثبت کسب و کار خود اقدام نمایند؛ در صورت دارا بودن مجوزهای لازم، کسب و کار معرفی شده در اسرع وقت پس از ثبت، در سایت به نمایش در خواهد آمد.

وی، با اشاره به پویش‌های "در خانه بمانیم" و "از خانه بخریم" و راه‌اندازی بازارگاه آنلاین برای معرفی محصولات و امکان عرضه اینترنتی محصولات، گفت: این پرتال در استان راه‌اندازی شده و امکان خرید محصولات فرهنگی نیز در آن مهیا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار