منتخب مردم البرز در مجلس یازدهم :

یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم انحصارزدایی و جلوگیری از رانت است

کرج (پانا) - منتخب مردم البرز از حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم با بیان اینکه اجرای موفق ریجستری تلفن همراه توسط وزارت ارتباطات توانست قاچاق تلفن همراه را به صفر برساند، انحصارزدایی و جلوگیری از رانت را از اولویت‌های مجلس یازدهم دانست.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم انحصارزدایی و جلوگیری از رانت است

به گزارش ایسنا، علی حدادی در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: اولویت‌های مهمی در مجلس یازدهم برنامه ریزی شده که محور همه آنها نفع مردم در خدمات و قوانین است و قصد داریم با اصلاح قوانین دست و پا گیر به این مهم دست یابیم.

حدادی اظهار کرد: در مجالس قبلی بعضاً پیش از تصویب قوانین، کارشناسی صورت نمی‌گرفت و منجر به ایجاد چالش بین مردم و دستگاه‌های اجرایی می‌شد.

وی افزود: یکی دیگر از اولویت‌های مجلس یازدهم انحصارزدایی و جلوگیری از رانت است. اقتصاد کشور بر پایه نفت بنا شده که لازم است با جلوگیری از قاچاق کالا، مالیات و ... تولید ناخالص کشور را افزایش دهیم و کشور را از اقتصاد نفتی رهایی بخشیم.

منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم ظرفیت‌های استان را بسیار بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: لازم است با سرویس‌دهی مناسب به روستاها از کوچ به شهرها جلوگیری کنیم و همچنین اگر آمایش سرزمینی و نقشه راه مناسبی برای کشور تهیه نشود به بی راهه خواهیم رفت.

وی در پایان به عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اشاره و تصریح کرد: اجرای موفق ریجستری تلفن همراه توسط وزارت ارتباطات توانست قاچاق تلفن همراه را به صفر برساند.

در این دیدار سودابه رادفرد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز به معرفی و تشریح ساختار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان پرداخت و بیان کرد: استان البرز با قرار گرفتن در کریدور فناوری اطلاعات، نزدیک بودن به پارک سجاد و در اختیار داشتن منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، یکی از استان‌های مهم برای این وزارتخانه محسوب می‌شود که در سال پایانی دولت مشغول اتمام طرح‌های شروع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار