پیام تسلیت جهانگیری و واعظی در پی درگذشت نماینده ایران در اوپک

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت نماینده ایران در اوپک را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت جهانگیری و واعظی در پی درگذشت نماینده ایران در اوپک

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هیات دولت، در پی درگذشت حسین کاظم‌پور اردبیلی، نماینده ایران در اوپک و سفیر سابق کشورمان در ژاپن، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در پیامی نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم. درگذشت جناب آقای حسین کاظم‌پور اردبیلی نماینده فقید جمهوری اسلامی ایران در اوپک موجب تأسف و تأثر گردید. مصیبت فقدان این دیپلمات برجسته و خدوم کشورمان را که همواره در سطح بین‌المللی مدافع منافع ملی ایران عزیز بود و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرد، به خانواده محترم آن مرحوم و سایر بستگان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان داغدار صبر و اجر مسألت دارم.»

همچنین رئیس دفتر رئیس‌جمهوری هم در پیامی درگذشت نماینده ایران در اوپک را تسلیت گفت. محمود واعظی نوشت: «انالله و انا الیه راجعون. ضایعه درگذشت خدمتگزار پرتلاش و دیپلمات کشورمان دوست و همکار عزیزم مرحوم حسین کاظم‌پور اردبیلی موجب تاثر و تالم خاطر شد. این انسان خدوم و دلسوز که از یادگاران حادثه تروریستی هفتم تیر بود در سنگرهای مختلف و در وزارتخانه‌های خارجه، بازرگانی و نفت خدمتگزاری با تدبیر و درایت منشاء خدمات ماندگاری شد که بی شک توشه‌ای گرانبها برای ایشان در سرای باقی خواهد بود. اینجانب این مصیبت را به خانواده مکرم ایشان و همه دوستان و همکاران آن مرحوم تسلیت می‌گویم و در این ایام معنوی از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار