مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

رویکرد علمی با تکیه بر فن آوری نوین باید سر لوحه فعالیت روابط عمومی ها قرار گیرد

هرمزگان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد روابط عمومی در ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش هرمزگان نقش محوری دارد که با تکیه بر هوشمندی و رویکرد علمی به درستی در مسیر راهبردهای تعیین شده در حال حرکت است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد علمی با تکیه بر فن آوری نوین باید سر لوحه فعالیت روابط عمومی ها قرار گیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی ضمن تأکید بر نقش خطیر روابط عمومی ها در هر سازمان، پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی صادر کرد که به این شرح است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان در دوره جدید با تکیه بر فن آوری های نوین، روش ها و رویکردهای علمی و نیز بهره جستن از روز علم ارتباطات به خوبی توانسته در همراهی با اهداف و سیاست های نظام تعلیم و تربیت همگام باشد و در رشد شاخص ها، سهم خود را ایفا کند.

توجه به سیاست های وزارت آموزش و پرورش و تلاش در جهت نهادینه شدن اهداف سند تحول بنیادی در بعد برون سازمانی و تنویر افکار عمومی از جمله معیارهایی است که روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان به خوبی توانسته است در تحقق آن موفق عمل کند.

خوشبختانه در سایه توجه به مقتضیات کار با رسانه های جمعی و شبکه های مجازی و ارتباطی، روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان به خوبی توانسته است در این شاخص نیز موفق عمل کند که خروجی آن افزایش تعامل و همگرایی رسانه های جمعی با آموزش و پرورش است.

تحولات دنیای معاصر و رشد شتابان علم ارتباطات، روابط عمومی را از حاشیه به متن مجموعه مدیریتی آورده است و به عنوان یکی از ارکان مهم در تصمیم گیری های سازمانی ایفاگر نقش است.

روابط عمومی به عنوان نماینده افکار عمومی در جایگاه سازمانی دارای نقش راهبردی است و مشارکت آن در تصمیم گیری ها و تعیین خط مشی های سازمانی، ضرورتی غیر قابل انکار است.

اینجانب فرارسیدن این روز را صمیمانه به تمامی دست اندرکارانِ سختکوشِ حوزه‌ روابط عمومی تبریک و تهنیت می‌گوییم و برای این حوزه در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روزافزون داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار