معاون استاندار خراسان شمالی:

مدیران باید نیازهای ساختاری و سخت افزاری روابط عمومی هارا برطرف کنند

بجنورد (پانا) - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی اعلام کرد مدیران باید میدان کار را برای حضور روابط عمومی ها باز کنند و نیازهای ساختاری، سخت افزاری و معنوی آنان را برطرف کنند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیران باید نیازهای ساختاری و سخت افزاری روابط عمومی هارا برطرف کنند

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی اظهار کرد: در اجرای تمامی سیاست های استان به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از شایعه سازی، روابط عمومی و رسانه ها نقش بسزایی داشتند.

حیاتی در شورای اطلاع رسانی استان ادامه داد: همکاری آنان موجب شد با وجود کافی نبودن اقلام بهداشتی در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، اما مردم با مسئولین همراه باشند و امروز استان خراسان شمالی ماسک و مواد ضدعفونی کننده را به سایر استان ها صادر کند.

وی افزود: اطلاع رسانی، اقناع، ایجاد انسجام و افزایش سرمایه اجتماعی از کارکردهای اصلی روابط عمومی ها است.

وی مطرح کرد: با اطلاع رسانی دقیق، شفاف و لحظه ای مشکلات توسط روابط عمومی ها، بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد.

حیاتی ادامه داد: روابط عمومی ها باید بتوانند جامعه را نسبت به برنامه های سازمان ها و سیاست های در حال اجرا اقناع کنند.

وی افزود: روابط عمومی باید مظهر وحدت و انسجام جامعه باشد که در این راستا روابط عمومی قوی و دارای دانش روز می تواند موجب افزایش سرمایه اجتماعی شود.

حیاتی با تاکید بر اینکه روابط عمومی حلقه اتصال بین مردم و مسئولین هستند، بیان کرد: روابط عمومی ها در ارتباطی دوسویه باید خدمات دستگاه ها و سازمان ها را به مردم اطلاع دهند و همچنین کمبودها و مشکلات مردم را به سمع و نظر مدیران برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار