استاندار گیلان: استان وضعیت خوبی از حیث مبتلایان به کرونا دارد

رشت(پانا) - استاندار گیلان با اشاره به اینکه ۴ شهرستان دیگر گیلان در آستانه سفیدشدن قرار دارند، اعلام کرد استان وضعیت خوبی از حیث مبتلایان به کرونا دارد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار گیلان: استان وضعیت خوبی از حیث مبتلایان به کرونا دارد

به گزارش تسنیم، ارسلان زارع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت استان گیلان از حیث میزان ابتلا به ویروس کرونا با تلاش مردم و کادر درمان وضعیت خوبی دارد و تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌ها کمتر از یک ششم است.

استاندار گیلان از افزایش شهرستان‌های سفید و کم‌خطر این استان با استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: اگر مردم گیلان همچون روزهای قبل نکات بهداشتی را رعایت کنند، تعداد مناطق سفید در گیلان افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به سفید شدن وضعیت 4 شهرستان استان گیلان تا پایان هفته تصریح کرد: طبق بررسی‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، 4 شهرستان دیگر در استان نیز تا پایان هفته به جمع مناطق کم‌خطر و سفید اضافه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از کرونا را منوط به همکاری مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی دانست و افزود: مسئولان نیز باید به‌عنوان مجریان سیاست‌های دولت قوانین را به‌خوبی رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار